maandag 10 december 2012

eindelijk mijn stofjes...

Ik heb er lang op moeten wachten....
Ik had begin november een bestelling gedaan van stofjes op een site in Amerika.
(zie site  Moona)
Zo mooi...echt waar...moeilijk om te kiezen....en de prijzen vielen echt goed mee...
tot de postbode aan mijn deur stond en ik nog een flinke som taksen moest betalen op mijn pakketje.
Daar ging de lang verwachte vreugde.....
Maar de stofjes daarin tegen...ze zijn prachtig!!! te mooi om er in te knippen!






2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    De postbode heeft ook zo eens aan mijn deur gestaan en gevraagd achter centjes voor de douanetaksen.
    Hij gaf me wel de hint om er een volgende keer er het woord ‘Gift’ op de omslag te laten plaatsen en er voor te zorgen dat er geen factuur of verwijzing naar een winkel in en zelfs niet op de omslag staat. Dat het is alsof het een cadeautje is van uit Amerika.
    Ik heb dat nu al drie keer laten doen en nu komt de postbode niet meer aanbellen is zit het mooi in de brievenbus zonder de extra taksen.
    Hopelijk lukt het bij jouw ook zo.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de tip!

      Bij welke webwinkel heb jij je stofjes besteld?

      Verwijderen