maandag 5 november 2012

eindelijk....

                   Eindelijk nog eens tijd en vooral zin om te bloggen.
Ik maak heel veel, bijna elk weekend zit ik achter mijn naaimachine.....maar foto's trekken en dan op mijn blog zetten ..het komt er precies nooit van.

                  En eindelijk heb ik dit weekend de moed gehad om door te zetten en de lang beloofde winterjas voor Amelien afgewerkt.
               Ze staat er beeldig mee...(spijtig genoeg nog geen foto van )
Vol moed was ik in september ( na een bezoekje aan het stoffenspektakel in Antwerpen) aan de jas begonnen....maar dan begonnen de worstelingen al met de verschillende patroondelen...de uitleg was voor mij soms chinees.
                 Dan maar op mijn eigen manier en met een jas van de zus als voorbeeld.
Af en toe de jas toch maar eens terug in de kast gelegd omdat ik het weer even niet zag zitten.....
                          Maar na veel zwoegen toch af!

 De jas is gemaakt uit een vel groene, wollen stof en een gele voering.





ondertussen heb ik ook het boek in handen ' zo geknipt' en kon ik het niet laten om er al van alles uit te maken...


 Voor ons meisje hun kerstmis (ze weten het nog niet...) een zakje waar nog allerlei leuks wordt ingedaan....
De bedoeling is wel dat hun naam er nog op komt...


Oma kwam op bezoek en bracht een paar broeken mee die ze niet meer ging dragen..

dus maakte ik voor Rikke er een leuk zittend broekje uit!




1 opmerking:

  1. inderdaad ... eindelijk,

    eindelijk nog eens foto's van je leuke naaicreaties! Ik kom hier bijna dagelijks wel eens een kijkje nemen.
    En nog eens een dikke merci om je naaimicroobjes met ons te willen delen!
    liefs Ann X

    BeantwoordenVerwijderen