vrijdag 13 juli 2012

we hebben niet stil gezeten...

Eindelijk vakantie!
veel tijd om te naaien en eindelijk eens alles te maken wat ik gepand had.
Als eerste : een kleedje voor mijzelf!
Begin van de vakantie had ik de eer om getuigen te zijn van mijn lieve collega.
Dus moest ik natuurlijk een mooi kleedje hebben....ik had mij al eentje gaan kopen , maar ik wilde er toch ook graag eentje maken...


Uiteindelijk heb ik het kleedje niet aangehad!
 en werd het toch mijn gekochte jurk! (tweede van links)

Voor Rikke maakte ik nog een jurkje en rokje!
Zo blij dat ze telkens is met iets nieuws!




En nu kreeg ik juist nieuwe stofjes van 'juffertje uil' binnen...dus maakt ik diezelfde dag nog een rokje voor mijzelf!

 

2 opmerkingen:

  1. Waaw Lies, ook in dat kleedje zou je gestraald hebben! Knap van je dat je dat ook weer klaargespeeld hebt!
    Ik wil je nog effe vertellen dat ik ook in blijde verwachting ben van een stofje van juffertje Uil! Ben benieuwd ... en nog meer naar het resultaat! :-)

    groetjes en nog een fijne vakantie

    Ann XXX

    BeantwoordenVerwijderen